-

Idag hade jag mer än gärna velat vara ledig och sitta och steka i solen!! Hoppas de blir bra väder under veckan så jag kan sola då jag är ledig :) men med min vanliga tur blir de väl skit väder bara för att jag är ledig! Hade tänkt cykla till jobbet idag så man får vara ute en liten stund idag i allafall, men ingen av cyklarna hade luft i däcken, och vet inte om de är jag som är dålig eller va de är, men gick då inte att pumpa heller! Så får bli bussen in till stan! Så får de bli en lång springtur efter jobbet!

Efter vi varit på Bruce ska jag tametusan spara pengar och så ska jag släpa med mig andre utomlands, känner att jag kommer bli galen om jag inte får se solen i sommar!

Nu ska jag göra mig redo för att åka iväg och jobba :) bara 3 dagar kvar innan jag får vara ledig några dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback