-

För ett tag sen sökte jag in på hälsovägledning på universitetet, mest för att se om jag tog mig in :) och nu hade jag fått besked om att jag har reservplats! Hade varit himla kul! Men eftersom jag jobbar 100% så skulle jag inte hinna med/orka att plugga på sidan av, även om den är på heldistans! Och känns som att jag borde avsluta mina trainee timmar till att börja med! Så de där me att börja plugga får nog ligga på hyllan ett tag framöver :) För övrigt är de UNDERBART att de är fredag :) även om jag jobbar i morgon :) sen i morgon efter jobbet sticker jag till Överkalix för att partajja :) ska bli kul :) men blir nog mer lugnt för min del, känns de som! Nu ska springa på kiosken å inhandla lite snus så jag överlever dagen! Sen sätta igång å jobba igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback