---

Varit och sett på lägenheten idag, och ja.... Jag blev helt förälskad i den! Stor 2a, på källarvåningen, kändes inte alls ut som att den var i källaren, mycke fönster och ja super mysig :) så den 6 augusti bär de av mot charlottendal, känns Huuur skönt som helst att bara ha 5 minuters promenad till jobbet! Och Slippa åka lokalbussen hela tiden! Jag hade gärna flyttat in redan idag! HELST :) så jäkla kul! Hur jag ska åka på Ikea och shoppa sen :) ÄNTLIGEN får jag börja köpa inredningsgrejer!! Hade ju planerat att köpa så himla mkt till lägenheten vi tänkte ta på Tuna, men då sket de sig ju med den! Nu ska jag gå och ta en varm dusch, sen vänta På att hjärtat mitt ska ringa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback