-

Försökt packa väskan till då vi ska åka iväg till Gbg, försökt packa med mig så lite kläder som möjligt! Men som vanligt blir de åt helvete för mycket ändå! Så gav upp och stack iväg och hälsade på familjen Andersson! Lekt med Eddie och myst med lava <3 och där har jag varit hela resten av dagen :) Kommit hem för någon timme sen, gjorde ett försök att rensa kläder från väskan, men de gick åt helskotta de med! Får göra ett nytt försök i morgon! Och hoppas på att de blir nga klädesplagg mindre i väskan! Hur svårt kan de vara? Haha! Nu ska jag försöka sova, i morgon väntas jobb! Sen jobbar jag bara tisdag innan jag får några dagar ledigt från jobbet! Känner verkligen att de behövs! Och på tisdag kommer även André till Luleå <3 längtar nå så fruktansvärt :) sen på ons så sticker vi : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback