-

Rätt lugn dag på jobbet idag, fast även å göra! I morgon jobbar jag sista dagen innan min lilla semester på 5,5 dagar! De känns underbart! :) och på onsdag sticker vi neråt :) tror vi kommer få galet roligt :) kommer nog däremot inte vara speciellt utvilad då vi kommer tillbaka känns de som! Men vad gör de! :) Har precis sköljt ur färg ur håret, kom på att jag inte kan gå runt med håret sådär som de såg ut, de röda jag haft tidigare började skina igenom! Haha! Så var på tiden att färga :) så i morgon ska jag bara måla naglarna och packa klart väskan så är jag redo att åka sen på Ons :) Nu ska jag ringa min andra halva och säga godnatt <3 och i morgon kommer han hit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback