Sammanfattning år 2011

Sammanfattning av 2011

- slutade år 2010 med att vara ledsen, besviken, arg, förbannad och Började att fira in de nya året på gayklubb i Luleå med en massa härliga människor, endast för att vi inte tog oss in någon annanstans! Gjorde försök att ta oss in på andra ställen, men blev nekade!

- fick lägenhet i Luleå och flyttade in i en 1a på porsön med min A!

- fyllde 19

-gjorde delprovet och kuggade på 1 moment

-tog studenten och hade en del helt galet roliga kvällar tillsammans med hvfr3, gick på balen som inte alls var lika kul som jag trodde!

-började jobba på lilla salongen och fick jobba heltid

- gjorde omprovet på delprovet i Skellefteå på de moment jag kuggade och gick därifrån med ett vg på den korta fest frisyren

- jobbat som en idiot med en lön på 34kr/timmen, men fick senare höjt och har snart gjort 1000 timmar av 3000 timmar

- fått en ny start med A <3

- blev faster till Lill prinsen Eddie <3

-partajjat en del :)

-tillbringat en massa helger i Gällivare när andre bodde där!

-hade 5 års dag med andre <3

Har säkert hunni med en hel del Annat också, men de här är en del av vad som hänt under år 2011 och år 2012 ska bli ännu bättre :)

Har redan en massa planer på 2012 roligheter

-åka på Bruce Springsteen med andre och en massa andra härliga människor
-försöka åka utomlands
-åka bort över nyår
-bli faster för 2a gången och moster för 1a gången
-göra en massa roliga grejer med andre
-fylla 20 år
-ha min första riktiga semester

En del av vad som är planerat inför år 2012, känner på mig att de kommer bli de bästa året någonsin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback