.

Känns som att jag 100 funderingar som snurrar i skallen på mig just nu! Fick prata me hon på handels idag, hon berättade att de inte finns ngt att göra åt detta elände, vilket jag också förstått! Tur jag inte gått ur facket, som jag fu derat på så många gånger, just för att de är så förbannat dyrt!!

Måndag lär blir en fullspäckad dag, i helgen ska Renee hjälpa mig att skriva cv och personligt brev, sen ska jag springa runt på alla, precis alla affärer och salonger jag kan hitta och fråga om jobb! Tar fan vad som helst, bara jag får ett jobb!! Men självklart vill jag gärna ha ett frisörjobb!!

Hon på handels skulle komma in på jobbet senare idag, så förhoppningsvis får jag svar på alla mina frågor!!

Allt är en enda jävla gröt och allt som snurrar i mitt huvud är, vad gör jag om jag inte får ett jobb? Har jag haft nog mkt inkomst för att få gå på a-kassa? Vad gör jag om jag inte får jobb och inte får gå på a-kassa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback