!

Skönt med kort vecka denna vecka! Hoppas på att de blir att åka till ökx på torsdag efter jag slutar också, skulle vara skönt :) att dessutom få vara där mer än 2 dagar! Då kanske jag hinner umgås med alla dom man inte umgåtts med på gaaaaarn länge!

Min magont gick över tillslut, men där ett tag trodde jag allvarligt att jag måste gå och spy eller nå för att jag hade så fruktansvärt ont! skönt att de gick över tillslut i allafall :) men jag undrar vad de är som orsakar detta????

I morgon kör jag igång med träningen igen, har vila från träningen alldeles för många dagar nu! Så i morgon blir de styrke innan jobbet, sen blir de body Combat pass efter jobbet på onsdag (ev styrke innan jobbet), sen ska jag försöka hinna träna torsdag innan jobbet också :)

Nu göra nyponsoppa och packa väskan så jag slipper stiga upp så tidigt i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback