-

Hatar bussarna som går från och till porsön, antingen är dom grymt försenade eller så kommer dom aldrig! Skulle ta en tidigare buss till jobbet för att hinna fixa till morgon frillan, och tror ni den bussen som jag skulle åka med kom då? Nå näää, så då har jag stått där vid busskuren och väntat onödigt länge, trodde att jag skulle frysa bort mina fötter! tygskor kanske inte är de bästa i detta väder, tygskor som dessutom har ett litet hål i sulan!!

Tillslut kom de ju då en buss, men de är inte första gången bussen inte dykt upp!? En gång när jag skulle hem efter jobbet, hade jobbat över och var sådär lagomt less och ville bara hem så fort som möjligt!! vad tror ni händer? Ja, de kommer aldrig någon buss, så får stå och frysa och vänta 30 min till tills nästa buss!! Sjukt irriterande!!

Jobbar för övrigt bara till 3 idag, skönt! Sen hade jag tänkt hinna fara och träna efter jobbet, sen ikv blir de hockey med en massa folk :) sen får vi se vad som händer resten av kvällen! I morgon bär de av till ökx igen, har lovat att klippa moster Lilli :) sen ska jag försöka hinna umgås med Mysan, mysa på hemma i nybyn, och kanske orka klippa pappa!

Skönt med lång helg :)

Nu ska jag göra lite nytta på jobbet :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback