-

Ligger 7a och 2a på lägenheter på Tuna, och plats 6 på en på porsön- professorsvägen. Hoppas vi får någon av dom, helst på Tuna, men den på porsön är billigast i hyra av dom där 3! Hoppas hoppas hoppas!!

De är inte de att jag inte trivs i våran lilla 1a på 43kvadrat och kokvrå, jag älskar den, men skulle vara så skönt med iallafall 1 rum till och en normal hyra i förhållande till lägenhetens storlek, och ett riktigt kök! För som sagt vi har bara kokvrå just nu!

Så hoppas verkligen vi får en lgh på Tuna, då kan jag mysa med Eddie huuuuur ofta jag vill :) och har dessutom nära att hälsa på!! sen så kommer de ju en till unge så småning om, så då är jag nära ifall dom behöver hjälp med någonting!

Så håll tummarna :) nu ska jag jobba gärnet till kl 18! Sen ska jag ta helg :) ledig för 5 e helgen i rad :) fett nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback