-

Ligger 3a på en lägenhet på Tuna :) hoppas, hoppas, hoppaaaaaas att vi får den! Skulle vara perfekt, gångavstånd till stan, närmare att hälsa på familjen Andersson, dubbelt så stor som våran lägenhet är nu, ett riktigt kök (ingen kokvrå), endast 1000 kr dyrare i hyra! Håll tummar och tår att vi får den :) skulle som sagt var vara helt perfekt :)

Sen ligger vi även på plats 6 på en på professorsvägen, men helt ärligt flyttar jag hellre till Tuna! Vill inte bo på porsön längre, för där kommer då ingen å hälsar på!!

För övrigt händer inte mycket i mitt liv just nu, jobbar, tränar, sover, äter!
Trist liv man har, har planer på att åka å hälsa på fam Andersson på Tuna ikväll, men får se hur jag hinner och orkar med det?! Annars får jag ta de till veckan ist :)

Nej nu ska jag fortsätta jobba, ända till kl 18.00, Sen ska jag försöka få me mig andre ut på en promenad ifall jag inte åker till Tuna! Kanske vi promenixar till Tuna? Vem vet? De återstår att se! Skulle gissa att de inte kommer bli varken prommis eller Tuna, man blir lätt riktigt slö när man kommer hem efter jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback