-

Varit på body combaten idag som vanligt på onsdagar, sjukt jobbigt var de! Jobbigaste Combat passet på länge, efter träningspasset var jag bokstavligt talat sjö blöt i svett!! Var tänkt att Julia skulle komma och träna med mig, men hon kunde inte, så jag lovade att svettas för henne också på combaten! Och ja... Jag svettades nog för Julia också!

Och när jag kom hem har andre diskat, lagat mat och städat! Vilken Karl jag har :) och shit vad de är skönt när jag slipper diska och allt sånt nu när André är arbetslös :)

Hade tänkt vakna tidigt i morgon och fara å köra ett bröspass innan jobbet, men jag känner att jag behöver en vilo dag i morgon, dels för att jag inte är helt fri från min förkylning ännu och sen för att jag behöver sova ut :)

Men på fredag ska jag absolut å träna! Sen ska jag börja köra stenhårt från å med måndag, För nu ska fläsket bort och musklerna som ligger under allt fläsk ska fram :) ska försöka mig på de där med å deffa och träna sten hårt tänkte jag!

Mamma jag önskar mig en personlig tränare i 20års present, så jag har någon som visar exakt hur jag ska träna för att uppnå mina mål!!

Nu ska jag dricka lite kaffe (jo jag har faktiskt börjat dricka lite kaffe nu), och försöka få andre att slå av de där jävla tvspelet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback