-

Blev erbjuden att fara till Thailand i februari, men de blir inget av de! Tyvärr, men när jag knåpat ihop nog mkt pengar ska jag ta med mig andre på en liten resa :)

Har jobbat som vanligt idag, lugnare period på jobbet just nu, så man blir lätt lite rastlös på dagarna! Men de kan vara lite skönt med lugnare stunder ibland också! Då hinner man pyssla på med annat :)

har börjat komma igång med träningen igen efter flera veckors vila! Känns bra, övervägde om jag skulle orka fara och träna på morgon faktiskt, men jag tvinga mig upp ur sängen även fast de kändes mer lockande att få ligga kvar en stund till! Och de var så fruktansvärt skönt efter de där träningspasset !!

Och i morgon får jag sova till kl 6.30, skönt! För i morgon är de onsdag å då blir de body Combat efter jobbet i vanlig ordning :) sen hade jag tänkt orka klippa andre och kanske orka släpa fram dammsugaren :) tvivlar på att jag kommer orka göra nå alls efter body combaten ;) haha!!!

Nej, nu ska jag gå i duschen och testa mitt nya schampo jag köpte på jobbet idag, sen ska jag se om de finns ngn film jag kan se medans andre nöter sönder sitt tvspel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback