-

Igår kom mamma till Luleå, stack till Tuna efter jobbet och blev bjuden på go mat hos fam Andersson! Lekte med Eddie! Sen lega vi framför tvn och tröck i oss godis och såg film resten av kvällen! Och idag har jag och mamma åkt in till stan redan 10.00! Var å koll synen både jag och mamma! Visa sig att jag hade lite dålig syn! Och kom fram till att sist jag kolla synen seriöst var väl sist jag hade glasögon å då var jag väl kanske 6år?

För de till lämpen var då Inge syntest, inget seriöst iaf! Där fick man bara kolla om man hade synbortfall!

Iallafall så blev de 2 par glasögon! Men som tur var betalar jag bara för ett par! :)

Sen har vi sprungit på stan, fick med mig ett par nya skor, lite kläder å lite smink! Sen var vi å åt på baan thai! Sjukt gott! Sen till storheden en sväng, till Tuna å leka å mysa med Eddie å klippt broder d! Sen legat framför tvn å sett film me mamma å andre!


Haft en riktigt mysig helg tillsammans med mamma och har hunni me riktigt mkt känns de som! :) kommer kännas tomt i morgon när hon åker hem!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag se om jag hittar ngt bra på kanal 5 play att se innan jag somnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback