-

Legat och sett Sofias änglar på kanal5 play! Handlade om en kille som cyklat och blivit påkörd av en bil som körde 90 km/h och hade klarat sig trots allt!


Fällde en massa tårar, usch vad hemskt! Nog har man de jävligt bra!!


På tal om ngt helt annat, i morgon är de fredag! Fett skönt! Och mammi kommer till stan :)

Sen kl 18.00 låser jag och tar helg :) fett skönt även de! Och för varje dag som går så närmar de sig tills jag börjar på 50% ist för 100%! Gruvar mig, hur fan kommer de gå om jag inte hittar mig ett jobb med bättre betalt?? Vareviga dag försöker jag komma på vad jag ska göra för att få mig ett jobb med en lön som är mer än 6000kr före skatt!

Har sökt en hel del jobb, hoppas jag får något snarast! Och ska även leta jobb de dagar jag kommer ta ut semester om 2 veckor!

Och på onsdag hade jag tänkt smita iväg på arbetsförmedlingen (man får tydligen göra de på arbetstid) och skriva in mig! Man kunde tydligen göra de redan nu! Så lika bra att göra de nu!
Sen hoppas vi att de dyker upp ngt jobb så fort som möjligt!!

Nej, klockan börjar bli mycket nu, dags att stänga mina små ögon och sova så man orkar jobba i morgon :)

Godnatt!

Bjuder på en bild på fasters älskling <3







https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2806557/images/2012/pic_186399887.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback