-

1 dag kvar att jobba denna vecka efter denna dag, sen får jag ta helg :) sen blir de jobb mån-lör, sen ledig mån och jobba tis och ons, sen ska jag ta semester på torsdag å fredag! Så då får jag lång helg :) hade tänkt gå å söka jobb på torsdag, kanske hinna mysa med eddie å renee om dom har lust! sen hade jag tänkt dra med mig andre och åka till ökx! Vara där torsdag kväll - söndag eftermiddag :) bara mysa och ta de lugnt! Försöka hinna iväg och hälsa på Mysan och se i huset deras, 100 år sen sist, träffa stora syster med stor magen och sen bara vara!!

Längtar, är så skönt att åka hem till ökx ibland :)

Nu ska jag packa ihop mina grejer som jag som vanligt spridit ut över allt här i köket på jobbet, sen börjar de vara dags att låsa å gå hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback