-

Fredag i morgon, shit vad veckorna går fort! Och i morgon kväll kommer mammsen <3 till Luleå och blir hela helgen! Myys! Ska gå på stan och shoppa, gå ut å äta och bara mysa på :) lär nog bli en sväng till Tuna också å mysa med Eddie :)

Mysigt, vet inte när jag fick lite ensam tid min mamma sist :) även fast man är vuxen kan de vara mysigt med lite ensam tid med mammsen ibland :)

Skulle behöva inhandla en luftmadrass också så hon slipper sova på Lill soffan våran :) hihi! Inte för att jag tror hon har ngt emot att sova på soffan, men kan ju vara skönt få slippa sova på soffan :)

Nu ska jag jobba, eller rättare sagt hitta på något att fördriva tiden med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback