-

Alltså när man går och frågar om trainee plats, förstår inte frisörerna att de är trainee plats man söker då och INTE praktikplats??? Stor skillnad!

Och de flesta säger att dom har sina praktik elever redan! Känns som att jag aldrig kommer få mig ett annat frisörjobb? Inte med heltid iaf!

Jag hatar de här, hatar att söka jobb, ändå är de första gången jag söker ett riktigt jobb!! Hatar att få alla dom där "nej, tyvärr..." allt känns som en djungel, uppsägningspapper hit och dit för att man går ner i deltid, deltidsarbetslös, a-kassa, vilka regler gäller osv? Åt helvetes för låg lön som deltidsarbetslös trainee!! Blir galen!!


Kan inte ngn vänlig själ ge mig ett heltidsjobb?

Funderar på att ta ut 1 eller 2 semester dagar så man hinner gå runt å söka jobb! Få ordning på sitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback