-

Efter att ha varit barnvakt åt Eddie en sväng bar de av hemmåt för att klippa kusin rickard! Sen gasa jag iväg mot stan för att springa runt å söka jobb! Har gjort hela shopping nästan, nästan hela smedjan, hela strand! Så nu återstår de bara att springa runt och söka minst 24 jobb till! För alla mina cv:n ska vara slut! Ska inte ha ett enda kvar! Och jag hade 40 cv:n när jag började, så ja... Jag har hunnit med Endel butiker! Endel lät positiva, andra inte!

Och i morgon blir de kurs med handels, och efter de är min plan att springa runt och söka lite frisörjobb! Hoppas på att ngn vill anställa mig snarast! Orkar inte leva på slavlön! Och ni ska veta att den kommer bara bli värre min slavlön när jag går ner till 50%! Och fattar ni att om jag jobbar 50% som frisör, då lär de ta ytterligare 1 år för mig att göra klart mina timmar, isåfall har jag alltså 2 år kvar! Och seriöst! Jag orkar inte ha sån här skit lön! De funkar inte, inte på något vis!

Jag vet inte vad jag vill göra av mitt liv?? De ända jag vet är att jag vill ha ett jobb med en bra lön!! En normal lön i allafall! Inge jobb som erbjuder mig 6000 före skatt!!

Blev lite sugen på att dra med mig andre å fara till Norge å jobba, hade varit kul, man tjänar bra, skattar lite och jag tror de hade varit himla kul!

Men kanske senare, först å främst ska jag försöka hitta jobb i Luleå!

Nu ska jag dra på mig mjukisbrallor och en stor tröja, sen ska jag vara en snäll flickvän och sambo och diska och städa till här, sen ska jag lägga mig framför tvn, tända ljus och bara mysa för mig själv, medans andre är å ser hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback