-

Varit på Tuna även idag, fixat de sista med mitt cv och personliga brev, sen stack Renee å Danne och kopiera upp 40st, så nog vet ja jag borde få någon som blir intresserad över att anställa mig efter jag lämnat ut alla dom 40st! :) förhoppningsvis någon!

Har även bytt min första bajsblöja någonsin på eddie idag, har tidigare vägrat att byta, just för att jag har så förbannat lätt att få kväljningar, men när både Danne å Renee var å kopiera upp mina cv å personliga brev passade Eddie på att skita, så var illa tvungen att byta! Men de gick bättre än förväntat, inte en kväljning eller nå!!

Och i morgon ska jag vara barnvakt åt eddie en sväng medans renee far till läkaren, sen ska jag fara in till stan så fort Renee kommer tillbaka och springa runt på varenda butik och frisörsalong och fråga om jobb!! Hoppas bara på att chefen har skrivit arbetsbetyg till i morgon! Fast har bara drygt 4kr på kontot så jag kommer nog måsta sitta å skriva dom förhand, 40st, för har inte ens råd till att köpa kopieringskort på kulturens hus! Haha!!

Alla säger ju att de löser sig? Allt löser sig! Aja, i värsta fall får jag bifoga arbetsbetyg om dom är intresserade?

Nu ska jag glo lite på TV4 play medans andre sitter å nöter fotboll på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback