-

Jobbat idag, efter 5 lediga helger på raken! Var tungt att stiga upp på morgonen! Men jag tog mig upp tillslut och iväg till jobbet! Fick till och med sluta tidigare idag, tänkte "åh vad skönt att vara hemma kl 15", slutar annars 15 på lördagar! Ja inte fan var ju jag hemma till nå 15, bussen var ju proppfull med folk som skulle på hockey, så bussen var ju inte nå 15.00 på porsön! men jag överlevde!

Igår blev de iaf att fara till Tuna efter jobbet, blev bjuden på Goooo mat, passa på att mysa med Eddie, satte i löshår på Renee, spela lite skipbo och yatzy, sen hann vi även med en sväng till Jessica och Peo, sen var de bara att ta en snabb dusch och hoppa i sängen för att orka upp till jobbet!

Och idag blev de ju då jobb, sen har jag varit förbi Tuna även ikväll, klippt till renees löshår, myst med Eddie <3 sen har Renee hjälp mig att fixa personligt brev och cv :) hon är så snäll min svägerska!! <3

Så på mån ska jag söka jobb som en galning!! :) hoppas på att få ngt napp :) är de bara ett jobb så blir jag glad :)

Nu ska jag duscha, sen ska jag lägga mig på soffa igen och försöka kämpa emot att inte somna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback