-

Idag känner jag mig mindre deppig, alla säger att de kommer lösa sig med jobb, jag brukar ha svårt för att resonera så, men tror att jag kanske också har börjat tänka så?

Allt löser sig förr eller senare! Men de jag har mest panik över är lägenheten om jag måste vara arbetslös och inte får några pengar?! Men som alla andra säger, de ordnar sig!

Och någonstans borde de ju finnas jobb? För jag är verkligen öppen för förslag, tar vilket jobb som helst! Bara jag får en inkomst!

Har varit full rulle på jobbet idag, och de är så kul att man äntligen har något att göra! Är ju trots allt här för att jobba :) dock inte så kul när de pressas in kunder mellan kunderna så man knappt hinner avsluta sitt arbete på kunden!

Idag känns de i mina ben att de varit fullbokat hela dagen ska ni veta, dumt av mig att ta på dom plattaste skor jag äger!!

Dags att köpa nya skor kanske? Inge vidare bra att använda de skor jag använder, alldeles för platta, hård sula!!!

Hade ju tänkt köpa mig ordentliga arbetsskor för klädbidraget vi har att få från jobbet! (vi har en summa varje år som man får köpa arbetskläder för) Men eftersom att jag slutar i feb lär jag ju inte få ta ut nå pengar där?! Och massagen hade jag också tänkt utnyttja, men den lär jag ju inte heller kunna använda! Och gymkort har vi också av jobbet, eller Endel av gymkortet betalar jobbet, så lär nog inte bli så mkt mer tränande på helex när jag nu slutar! För lär väl knappast ha råd med gymkort!

Jävla skit! Kommer ju bli galen av att inte få träna, nu när jag tränat nästan alla dagar i veckan sen typ oktober!

Hoppas verkligen att allt löser sig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback