-

Har snackat med kvinnan från handels idag, och OM jag blir arbetslös har jag inte en enda jävla krona att leva på förens 24 april när jag fyller 20, för man har inte rätt till a-kassa förens man är 20? Vad är de för jävla skit?

Sjukt, så nu håller vi tummarna att jag slipper vara arbetslös!! Inte innan 24 april iaf! För blir jag arbetslös har jag fan inte råd med nå, inte ens mina räkningar! Har inte ens kunnat spara undan pengar med den lilla lön jag haft!!

Har känner mig deppig hela dagen, tills kvinnan från handels kom! Då började jag se ett litet litet liiiiitet, väldigt litet ljus i tunneln! Hon tyckte tydligen fruktansvärt synd om mig, och tyckte allt de här var förjävligt!! och skulle göra allt för att få mig att hitta ett jobb! Hon skulle höra av sig om hon vet ngn som söker!! Vilken kvinna!! Hon gjorde lite av min dag!!

Hon var väldigt trevlig! Jag gillade henne skarpt! De var även hon som tyckte de var hemskt när jag ringt handels tidigare och sagt om min lön närjag gick 34kr/timmen i början! Hon tyckte att de var vad hon fick för att koka kaffe!! Haha!!


Fick i allafall sluta redan 17.20 idag, så de var ju fett skönt! Så då när jag för en gångs skull har slutat lite tidigare passar jag på att städa!! De behövdes!!! Har dammsugit hela lägenheten så nu är de bara att vaska och dammtorka lite fort, sen är den som ny igen våra lägenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback