-

Jävla skit!!!!! Bara för att allt kändes ut att gå så jävla bra så sket de sig!! Igår kom jag att tänka på hur jävla glad jag är, över att vi fick den där lägenheten på Tuna, får bo i något större, att jag fått chansen att få heltid som trainee elev där jag haft min praktik under gymnasiet och börjar få ihop några traineetimmar, att jag snart får bättre lön, med provision dessutom.... Och idag kändes de ut som att hela mitt liv (?), alla mina planer bara rasa, kändes ut som att allt gick i kras!

Fick besked idag att jag kommer måsta gå ner i timmar för att en som varit mammaledig kommer tillbaka!! Förstår att hon måste få jobba hur mkt hon vill eftersom att hon börjat före mig, men ändå känner jag mig så jävla ledsen, less, besviken, arg!! Ja allt på samma gång!!! Jävla skiiiiit! Vill bara lägga mig ner å grina, slå sönder nå!!!

Nu känner jag verkligen för att byta yrke!!!!

I helgen ska min underbara svägerska hjälpa mig att skriva cv, och på måndag ska jag gå runt hela förbannades stan och söka jobb! För jag vägar att jobba mindre än heltid, de har jag fan inte råd med!!!

Jävla förbannades skit helvete, snacka om att jag försökt slå ut alla mina aggressioner idag på combaten! Och känner att jag hade behövt få ur ännu mer!!!

Jag känner mig dessutom jävligt vilsen i alla fackets regler, vet inte alls vad som gäller?
Tur jag har en underbar familj, underbar pojkvän som jag älskar mer än allt annat och alla fina vänner och släktingar <3

Nu ska jag lägga mig i soffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback