-

Var tjorv med inflyttning och utflyttningsdatumen, men nu är de fixat, flyttar in på Tuna 2a april och ut från porsön 16april :) åååh vad jag längtar! Ska bli så kul! och när vi väl flyttat in på Tuna ska vi inte flytta på vääääldigt länge :) inte om jag får bestämma :) tror vi kommer trivas riktigt bra i den nya lägenheten :)

Gruvar mig dock för flyttstädningen, tur vi inte har så stort att städa ur :) och har ju ca 2 veckor på oss att städa ur, så de ska nog gå prima :)

Så när lönen kommer ska de inhandlas flyttlådor sen ska jag börja packa ner lite tjafs som liks inte ska användas :) och ikväll ska jag städa så de inte ser ut som fan om ngn ska komma se på våran lgh :)

Men först ska jag iväg på ett body Combat pass :)

Nu börjar min lunch ta slut, så nu ska jag sätta igång att arbeta igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback