-

Nu är våran mysiga lilla lägenhet ute på lulebos hemsida, och de är 5 bokningar på den :) och vi har tackat ja till den på Tuna! Den var sjukt fin, fräsch och både jag och andre gilla den :) så senast 1 april flyttar vi in och blir tunabor istället! Ska bli skönt att slippa porsön, slippa bo i en liten lägenhet, bo närmare stan, bo
Närmare fasters gosse <3

Hoppas ngn vill ha våran lilla etta :) och ikväll efter body combaten ska jag hem
Och städa ifall det är någon som vill komma och se på den mitt i allt! :)

Och har vi tur kanske vi kan fixa så vi får flytta in i den på Tuna tidigare, om de är ngn som vill flytta in i våran tidigare vill säga :) skulle vara kul :) åååh vad jag längtar efter att få flytta in i den nya lägenheten, inreda den och göra myyyyysigt! Ska bli så kul! Och framför allt, få ett normalt kök och en större lägenhet :) sen har jag bestämt att vi ska på Ikea här nå efter vi fått lgh på Tuna och köpa lite små krafs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback