-

Usch vilken seg dag de här har varit, och bara de att jag var tvungen ta lunch ca 2 timmar tidigare än jag brukar gör ju inte att eftermiddag går fort! Är perfekt att ha lunch 13.30-14.30, då känns eftermiddagen ut att gå så himla fort! Men idag har det gått allt annat än fort! Och sen att de är lugn period på jobbet så känns de ut att gå ännu segare, dessutom ingen att surra bort tid med idag!!

På tal om något helt annat så ser jag verkligen framemot min lilla sovmorgon i
Morgon! För i morgon blir de Inge styrke på morgon utan i morgon är de Combat som gäller! :)

Har inte testat många gruppträningspass förutom indoor walking och body Combat, men body Combat är så förbannat kul :) indoor walking var däremot inte min grej!

Borde testa nå mer pass snart tkr jag!
Nej, nu ska jag försöka hitta nå att fördriva tiden med :) endast ca 3 timmar kvar tills jag får låsa och gå hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback