-

Jag har världens bästa mamma <3

Jag uppskattar att hon bryr sig, trots att jag ibland kan bli irriterad över de! Jag vet att hon bara vill mitt bästa! Och i slutändan brukar jag ändå alltid följa hennes råd!! Hon är klok min mamma och jag älskar henne <3 <3

Ikväll ska vi och se på lägenheten på Tuna, ingenting är bestämt om vi ska tacka ja och ta den, eller tacka nej och hoppas att de kommer ngn annan vi kan ta :) vi ska och se på den i allafall, sen får vi se vad de blir av de! Ska Diskutera med andre ifall vi har råd att ta den eller om vi bara kommer ha råd med lägenheten och inga andra roligheter?eller om Vi ska vänta och se om de kommer ut ngn annan med lägre hyra ?
De återstår att se, men vi ska kolla på den iallafall, och de kostar ju ingenting att kolla :)

och varför vi har tackat ja till en 3a är för att de sällan, typ ALDRIG kommer ut 2or på direktbokningen, och vi har inte nog med kötid för att kunna boka en 2a på den vanliga bokningen! Men
Som sagt ingenting är bestämt ifall vi ska ta den där 3an på Tuna!!


Slänger upp ngn bild på min fina mamma <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback