-

Usch vad de är jobbigt att stiga upp såhär tidigt på morgon när man ska iväg och träna, men sååå jävulskt skönt efter ett sten hårt pass! Varje morgon när alarmet ringer 5.30 och jag har planerat att träna så överväger jag faktiskt att ligga kvar i den varma sängen bredvid andre 1 timme till! Men stiger tillslut upp och sticker iväg och tränar ändå!

Och från och med idag blir de stenhård träning, för nu jävlar ska jag se till att de ger resultat, att alla dom där musklerna jag bygger på gymmet syns och att fläsket på min kropp minskar! Jag skulle behöva köpa ett måttband (så jag kan se ifall måtten minskar), eller höra om mamma vill skänka mig ett, för gissar att hon har nga stycken hemma :)

Nu ska jag käka frukost här på jobbet, fixa håret, sminka mig och vänta till klockan blir 9 så jag får se om de finns nga lgh på direktbokningen idag :)

Och förhoppningsvis får vi veta om vi får lgh på Tuna i morgon iaf, för sista svarsdag för den som är etta på den nu är idag! Så håll tummarna!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback