-

Gasa mot Luleå igen på förmiddagen! Ångra mig lite att jag inte stanna till i morgon, hade varit mysigt att hinna umgås med syster L lite mer, träffa mamma lite mer! Men vi hann som vanligt knappt se varandra!! Men de är ju lite sent att komma på de nu! Får åka upp någon mer helg och ta mig tid att umgås med alla då ist :)

Har för övrigt inte gjort mycke alls sen jag kom hem till Luleå, plockat till i lägenheten, glott tv, hängt tvätt och sen fixa mig lite! För vi har nämligen blivit bjudna på middag hos jessica och Peo ikväll! myyyys!!

Och nu ligger jag i sängen och försöker fördriva tiden lite tills vi ska till björkskatan, och försöker få kontakt med andre, men ibland är han verkligen som att prata med en vägg! Han lyssnar inte alls, han låssas svara, men man hör ändå att han inte alls lyssnar ;) Sånt kan göra mig grymt irriterad! Haha!!

Och han är så speciellt när han läser tidningen, spelar tvspel eller ser på tv! Hahah, Han är så söt :)

Nej, nu ska jag försöka få andre att slita sig från tvspelet, sen ska vi börja fara mot Jessica och Peo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback