-

Hemma från ökx igen, Under mina dagar hemma i ökx var en av mina planer att hinna umgås med Mysan! Och som vanligt blev de inget av de! Men nästa gång jag åker upp, förhoppningsvis!

Har inte gjort allt för mycket under de dagar jag varit hemma, hunnit vara i nybyn och hälsa på mamma och pappa, varit till mormor och morfar och hälsat på, sen har jag även varit och hälsat på syster L och Erik, och hälsat på Angelica och Gont! Så blev en massa att hälsa på :)

Och idag har jag inte alls fått gjort mkt, började morgonen med att ligga i sängen och kolla runt på internet, fick ett sug efter att rita, är seriöst flera år sen jag kände för att sitta ner och rita! Och jag älskar ju verkligen de :) så grävde fram papper och penna och satte mig ner och rita! Sen gasa jag iväg till syster L och Erik! Titta på när L sydde lite grann och sen iväg tillbaka till allsån där andre befann sig! Hade planer på att stanna i ökx en natt till och åka till Luleå i morgon på morgonen, åååh vad skönt de hade varit! Men då var de ngn liten tomte som ville komma å se på våran lägenheten, och kunde bara komma se den idag, så de var bara att pallra sig till Luleå i allafall!

Så nu ligger jag hemma i lägenheten, tänkte att jag skulle fortsätta rita lite grann innan den där tomten kommer å ser på lägenheten! Sen ska jag ta en lååååång dusch å sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback