-

Vilken tur att man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt, har stekt pannkakor och diskat samtidigt!

Vilket då resulterat i att endel pannkakor blev smått brända, men så mkt tid jag sparade av att göra 2 saker samtidigt :)

Nu slipper jag hålla på tänka på disken och kan ligga på soffan resten av kvällen :)

Jag saknar min dre, även fast jag pussa på han sist på morgonen! Hatar att vara i från han, hatar att vara själv hemma, hatar att de blir så tyst och tråkigt när inte andre är hemma! Hatar helt enkelt att vara själv! Nu tkr jag att de kan bli lördag så jag får åka till ökx och mysa med min dre :)

Hade planer på att fara till fam. Andersson och mysa på, men eftersom de är -28 grader ut så känns de inte så frestande att gå ut nå mer idag, och har dessutom ingen bil nu när a är i ökx så blir bara jobbigt!! får bli en annan dag, kanske i morgon om dom inte har annat för sig?

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag se om de är nå bra att se på tv :)


Jag saknar fasters prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback