-

ÄNTLIGEN har jag hela lönen på kontot! Tog ju bara sådär 4 dagar! Först tog de några dagar innan lönen kom (den skulle ha kommit den 24e) när den väl kom fick jag för lite! Men nu har jag äntligen fått hela lönen på kontot! Känner mig lite små rik med tanke på vad jag haft tidigare i lön! Dock är de bara för den här månaden :/

Så på lunchen ska jag gå på stan, passa på att köpa lite födelsedagspresenter medans jag har pengar! Måste ju såklart köpa nå fina kläder till enya också, sen Eddie fyller år snart, sen fyller även andre år snart :)

Är Kul att köpa Presenter till folk, mindre kul när pengarna på kontot minskar!

Nu ska jag dricka kaffe och hoppas på att de kommer nå kunder snart! Sen trycka i sig lunch och iväg ut på stan! Sen blir de jobb till 18, sen sticker jag iväg till ökx fram å tillbaka med fam. Andersson! Ska och hämta hem Dannes Audi, och passar på att ta hem lite flyttlådor när vi ändå åker upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback