-

Snart får jag låsa och gå hem!! Skönt! Har varit himla stressigt här på slutet av dagen, så är helt slut! Men nu är de då sten dött!! Men snart får jag ju fara hem,

Och då blir de att slänga i nån färg i håret, kan inte gå och se ut såhär! Blir mörkt igen, inte svart, men mörkt!! Ser ju förjävligt ut när jag har nästan svart mot botten och mycke ljusare på längderna! Och sen ska mitt hår få vila från allt färgande! Skiter i de knallröda, få bli en annan gång! Kanske mot sommaren?

Sen ska jag lägga mig på soffan bredvid A och ligga där hela kvällen :) kanske orka packa ner lite grann i flyttlådorna om jag orkar?! Återstår att se!

Förresten så måste jag ju meddela att de går framåt med jobbsökandet! Ska på min första anställningsintervju snart! Pirrigt! Men inget är klart ännu, så håll tummar och tår att dom ger mig jobbet! För hem till ökx ska jag förr eller senare! Iaf hem mot ökx, om de då blir ökx eller gve eller vart de blir återstår att se :)

Nu ska jag städa till lite här så kanske tiden går fortare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback