-

Äntligen äntligen äntligen har jag blivit moster, till en prinsessa :) ikväll fick Linnea och Erik en liten tjej, helt underbart fin är hon och jag längtar så tills jag får se henne på riktigt! Grattis älskade Linnea och Erik <3


Och se, jag gissade rätt att de skulle bli en mini nea! Min magkänsla är grym! ;)

Nu ska jag försöka sova, vilket kan bli svårt nu när man är uppe i varv och sprallig när man fick höra att hon äntligen kommit ut :) ååh, så kul :)

Och snart blir jag faster igen också, inte
Länge kvar nu! Längtar sååå, så himla spännande och roligt :) ska bli spännande att se vad för kön de blir :) ååh vad jag längtar till jag blir faster igen också :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback