-

Avfärgade håret igår, trodde inte att jag skulle våga gå till jobbet idag, men efter att de hade torkat såg de bättre ut! Men de ser inte bra ut! Men ljusare är de! Och ljusare ska de bli, sen ska jag snöra i en intensiv röd färg! Tror de kommer bli galet snyggt :) men tillsvidare får jag gå och se lite halvdan ut i håret! Haha!!

Men helst hade jag velat bli rödhårig nu nu nu på en gång! Men som sagt man kan inte få allt som man vill! Visst skulle jag säkert klara av att bli knallröd på egen hand, men törs inte! Då kanske jag inte törs visa mig på jobbet på riktigt! Haha!! Så får vänta tills ngn har tid att hjälpa mig :)

Från en sak till en annan, ikväll efter jobbet ska jag hem och börja packa ner våran lägenhet i lådor, kom på att jag kommer ju inte ha ngn bil nu när andre börjar i gve, så vi måste försöka få så mkt som möjligt av våra grejer till ökx redan nu!! Gaah, längtar inte alls tills han börjar jobba i gve! Kommer bli tokig på att inte bo med han, inte vara med han 24/7, inte sova med han! Åååh kommer bli galen!

Nästan så jag överväger på att hellre sitta arbetslös i ökx med a-kassa än att ha ett deltidsjobb med skitlön!


Nu ska jag äta lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback