-

Nu har jag bestämt mig, ska bli rödhårig! Ganska knallig röd! Tog hem
Avfärgning från jobbet och snörde i, törs knappt ta av mig handduken, såg ut som att de inte tagit någonting på håret som ligger mot botten! såg ut som att de var lite rödaktigt på längderna och svart mot botten, plus en liten utväxt på de! Gaaah, kanske inte vågar visa mig på jobbet i morgon ;)

Fan, kanske skulle ha haft lite tålamod och väntat till nån kunde göra de på mig! Aja, får gå med uppsatt hår tills jag fått fixat till de, om de är så att de tagit mycke mer på längderna!

Nu ska jag se lite på kanal 5, och vänta tills håret självtorkat lite så jag kanske törs se mig i spegeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback