-

Kändes hel skumt att börja först 11 idag, kändes nästan ut som om jag försovit mig på morgonen! Men visst var de skönt med sovmorgon, fast hade faktiskt hellre slutat tidigare än att börja senare! men man får inte alltid som man vill!

Hade tänkt åka och göra renees mamma fin i håret idag efter jobbet, men fick sån förbannades huvudvärk så får bli en annan dag! Så blir raka vägen hem efter jobbet, lasta i sig lite mat och lägga sig framför tvn och halv sova!

Kanske jag orkar söka lite jobb ikväll också? Återstår att se!

Nu ska jag hitta på nå att fördriva tiden med tills jag slutar! Sen är de bara 2 arbetsdagar kvar denna vecka sen tar jag helg! Och på fredag blir det after Work med jobbet, sen på lördag kommer mamma och lillasyster till luleå, då blir de att hämta ut mina glasögon! Spännande!

Kommer kännas konstigt att börja använda glasögon igen, sist jag hade glasögon var jag ju typ 4år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback