-

Idag är de fredag, skönt som tusan, jobbar ju dock i morgon, sen tänkte jag sticka iväg till Överkalix efter jobbet!

Och blir där till på måndag morgon tänkte jag! Känns ju ganska trist att sitta här å glo när inte ens andre är hemma, så jag sticker uppåt och passar på att umgås med lite folk!

Igår kväll hann jag söka lite mer jobb, även sånt jag inte har utbildning eller erfarenhet inom!

Känns som att jag inte vet vars fan jag ska söka jobb egentligen, nu när vi snart inte ens har en lägenhet att bo i och jag kommer måsta bo hos Danne och Renee, andre sticker och jobbar i Gällivare! Och de sista jag vill är att måsta vara särbo med A! Så jag har för tillfället feta planer på att flytta hem till Överkalix, där jag känner lite mer folk, och skulle fan kunna vara på äldreboendet om jag skulle måsta, bara jag skulle få flytta hem! Även om de är som frisör jag vill jobba!! Börjar vantrivas här i Luleå! Tror att de är lite på grund av att jag vet att andre snart börjar i Gällivare, och att jag knappt känner någon här!

Nej, bara fortsätta att söka jobb närmare ökx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback