-

Är som vanligt heeeeeelt slutkörd efter ett pass body Combat! Och idag är jag mer slutkörd än vanligt efter att ha tränat styrke på morgonen!! Men fyfan vad de känns skönt i kroppen såhär efteråt :)

Nu ska jag hem och duscha, sen passa på att mysa med hjärtat mitt, för i Morgon åker han iväg med ett gäng kompisar till levi! Så lär inte se han på nga dagar :/ hatar verkligen att vara ifrån han, och de blir ju inte bättre av att de kostar multum att ringa till han när han är där :/

Kommer bli galen! tänkte passa på att kanske hälsa på på Tuna i helgen, så jag tror nog att jag kommer få tiden att gå ändå :)

Verkar förresten vara nå fel på blogg-appen? Går inte att kommentera inläggen ? Men ska försöka fixa de :)

Nu en sväng på Lill Ica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback