-

Var sjukt skönt att träna på morgonen, även om de var tungt att ta sig till gymmet! Mitt Lilla träningsschema har blivit lite huller om buller nu, men blev att köra axlar och triceps idag, i morgon blir de nog mage och ben, kanske lite rumpträning också :)

Sitter Och funderar hur jag ska orka med combaten efter jobbet, är redan sjukt trött och ont i huvudet, men jag ska dit! Hur trött jag än är! Och hur mkt huvudvärk jag än har :) gissar att jag kommer sova gott ikv iaf :)

Nu ska Marie få toppa mitt hår, så man ser ut som en människa! Och här längre fram har jag planer på att bli knallröd i håret! Har aldrig varit det, så tänkte att de kunde vara kul att testa de också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback