-

Idag fyller min fina svägerska reinno år! Grattis grattis!! Och alla hjärtans dag är de idag också! Så efter jobbet ska jag hem (kanske träna innan) och så ska jag och andre mysa med glass framför tvn :)

Har förresten ringt runt till frisörerna i ökx och fråga om de tar emot trainee elev, och inte en enda tar emot! Blir arg på sånt där, irriterad, less!!! , fast jag å andra sidan förstår varför de inte tar emot! Men vem har de tänkt ska ta över efter de slutar?

Nu ska jag söka jobb på alla jävla ställen i ökx! För kan ju inte bo hos Danne och Renee hela livet heller!

Sen ska jag även söka i gve, Kalix, ötå!? Alla ställen där jag kan antingen bo i ökx och pendla eller bo med andre i gve!

Kan ingen vänlig själ bara ge mig ett jobb? Ett frisör jobb, ska de vara så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback