-

Har varit på lulebo nu på lunchen och sagt upp lägenheten på Tuna! Kul att måsta säga upp den innan man ens fått den! Jävla skit! Hade jag bara fått fortsätta jobba heltid så hade vi kunna ta den!

Men eftersom att jag går ner på 50% och får en lön på ca 6000 före skatt och andre börjar jobba i gve så kan de bli lite svårt för mig att knåpa ihop till hyran! Och lite väl stort med en 3a för mig! vart så himla kär i den där lägenheten när vi var och såg den! Men nu måste de bli så här! Så från och med 1 april är vi bostadslösa! Vet inte alls vad som händer efter 1 april, antingen flyttar vi hem till ökx, antingen hem till mamma och pappa, eller tar lägenhet (är inte de minsta sugen på att flytta hem igen) och jag söker jobb där eller däromkring, eller så flyttar vi till Gällivare och jag söker jobb där! Eller i värsta fall får jag ta en liten etta i Luleå och fortsätta jobba 50% eller hitta ett bättre jobb! Får ju bo hos Danne och Renee medans jag jobbar i Luleå om jag vill, så de är ju bra!

Blir galen på att inte veta vars vi ska bo, vars jag ska jobba!! Ååh! Känns som att jag har sökt sjukt många jobb nu, hoppas bara att ngn hör av sig snart och vill erbjuda mig jobb! Ikväll ska jag fortsätta söka jobb, men nu ska jag även söka runt ökx, i Överkalix och i Gällivare! Så får vi se vars man hamnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback