-

Sådär, nu har andre och hans kompisar stuckit iväg in till stan, så ÄNTLIGEN får jag lägga mig i soffan å se film!!

Ibland är det som skönt få vara själv här hemma, bara för ngn timme! Men att vara ensam hemma, utan andre i flera dagar kan göra mig tokig! Så nu ska jag hoppa i duschen, kanske slänga på lite färg på ögonbrynen sen ska jag ligga i soffan, slå på någon riktigt bra tjejfilm.
På tal om något helt annat så längtar jag så fruktansvärt till sommarn!
Förhoppningsvis får jag vara lite ledig den här sommaren också, vilket jag inte var förra sommarn :)
Sen ska vi ju på bruce springsteen, vilket jag tror kommer bli sinnessjukt roligt!
Längtar till sommarn när man får vara sådär brun som jag var på bilden här nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback