-

Lördag idag, lugn helg även denna helg!
Är sjukt länge sen jag varit ut på galej i Luleå! Eller över huvutaget! Kanske för att jag de senaste gångerna inte mått så bra efter jag varit ut ;) Men när lönen kommer, då jävlar då blir de utgång! Då ska jag tvinga hit Angelica och så blir de utgång :) kommer bli kul! Jag och Annegelica har alltid så kul tillsammans i fyllan ;)


Sitter iaf hemma för tillfället och kommer tillbringa resten av kvällen hemma!! väntar på att andre och hans lilla gäng ska dra iväg på galej så jag får överta tvn och slå igång ngn film :)

Och i morgon blir de att stiga upp tidigt och fara å träna sen ska jag försöka få tag i en tvättid ;) vilket lär vara omöjligt, eftersom att de är typ 3 områden på porsön som delar på en liten tvättbarack!!

Nu ska jag snöra mig på sängen och se på kanal 5 play :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback