Hatar dessa dagar :/

Nu har andre åkt iväg till Gällivare, känns konstigt att måsta vara utan honom nu när vi varit med varandra nästan konstant i 3 veckor :/ jag hatar dom här dagarna då han måste åka till Gällivare och jag till Luleå! Gillar de inte alls! Önskar så att vi kunde bo på 1 å samma ställe!! Finns de ingen som vet av ett ganska så välbetalt elektriker jobb i Luleå? :)


Aja, får trösta mig med att han bara jobbar mån-fre den här veckan, sen får jag vara me han igen :)

Nu ska jag gå och ta en dusch, vänta på att andre ringer å säger att han är framme och sen börjar de vara dags att sova! För i morgon är de uppstigning 5.00 för att sedan åka med svärfar och ett lass med grejer till Luleå! Kommer bli en tung dag i morgon känner jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback