-

Haft färgkurs på jobbet hela dagen, och de känns i hela huvudet ska ni veta! Men har varit himla lärorikt, först teori på förmiddagen sen färgat Linnea och efter de Emma! Och dom blev himla fina båda 2 :) sen efter jobbet har jag bjudit mina älskade systrar på middag, sen har dom möblerat om halva lägenheten :) känns som tomt efter dom åkt iväg hem till Överkalix :/

I morgon är de jobb i vanlig ordning, sen tänkte jag försöka ta mig ut på en springtur eller fara på gymmet om inte nu Danne Renee å barnen kommer förbi :)

Sen är de diska, plocka till och dammsuga som står på schemat! På tal om dammsugning så behöver jag en dammsugare ganska snart! Har lånat en sån där mindre grej av mamma och pappa eftersom att våran dammsugare gav upp då vi flyttstäda på porsön! Men den sög! Så en riktig dammsugare som tar upp skräp står rätt högt upp på min "att handla" lista! Och är de någon som känner att dom gillar att slänga pengar på dammsugare så hör av er!

Nu ska jag börja krypa ner under täcket så jag orkar upp å jobba i morgon :)

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback