-

Varit ut på en prommis med sanna, emma och såklart även underbara Nolte, efter jobbet! Sen avslutade vi hemma hos mig med kaffe och en massa surr :) alltid lika trevligt! :)

Och i morgon är jag LEDIG och de ska bli så fruktansvärt skönt :) min tanke var faktiskt att stiga upp tidigt för att tvätta och städa! Kanske få upp lite grejer på väggarna, sen hade jag faktiskt tänkt trampa till varvet och mysa med fasters älsklingar, kanske orka mig ut på en prommis med Eddie :) gå på stan en sväng och sådär! Sen var min plan att hinna åka och träna i morgon, sen ska jag få massage av min moster på kvällen i morgon :) en fullspäckad dag me andra ord :) så nu ska jag gå och ta en varm dusch, slå på en film och sen ska jag börja krypa ner under täcket å sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback