-

Har varit ledig idag, Haft möte med jobbet på morgonen, varit förbi lilla och surrat med Marie, sen sprungit på stan och inhandla lite nya kläder! Men nu är de färdig shoppat för ett tag :) nu ska här sparas pengar! Fick världens tatueringssug igår, så en till tatuering ska de bli inom kort, sen ska vi ju på Bruce i sommar så ska spara massor med pengar så jag kan shoppa när vi far dit, sen måste jag ju ha råd att ta ledigt från jobbet också :)


Fick i allafall med mig underkläder, jeans, 2 linnen, en oversize tshirt och springtights när jag var på stan, så nu klarar jag mig ett tag!

Kanske man måste inviga de nya springtightsen sen när man kmr sig till ökx? Gissar att min kondition är i botten eftersom att jag varit alldeles för slö de senaste månaderna! Men så fort de blir lite varmare ute ska jag börja springa gärnet! sen ska jag även köpa ett träningskort här senare!

Nu sitter jag iaf på bussen på g mot ökx! Ska bli så skönt att få komma hem :) och framför allt att få mysa med min älskade André <3 som jag saknar han!

Men innan André kommer hem till ökx ska jag passa på att hjälpa moster att färga håret :) SEN ska jag mysa med André i massor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback