-

Jobb i vanlig ordning, har börjat ta tag i att träna till gesällen nu, bara drygt 1 år kvar! Frågan är om jag är redo för gesällen om ett år? Just nu känns de inte så, men mycke kan hända på ett år!
Men som sagt, för tillfället känns gesällen långt bort för min del, känns som att jag skulle behöva göra om mina första 1000 timmar då jag knappt lärt mig något under de timmarna!!

Idag ska här träna på fönvågor i allafall!! Kanske inte de roligaste, men behöver verkligen träna på de!

Ååh vad jag längtar tills jag får kalla mig färdig utbildad frisör, slippa de här jävla timmarna OCH framför allt slippa den här skit lönen!

Nu ska jag fortsätta klippa min klassiska herr så jag sen kan öva på fönvågor!

Hio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback